måndag, november 29, 2010

Det lackar mot flytt


Jag sitter i en lägenhet. En bra sak är att den har fönster som sitter djupt inne i väggen. Där får man gott och väl plats att sitta. En lite sämre sak är att det för tillfället bara finns ett fungerande element vilket gör det till lite kyliga 60 kvadrat. Det finns h ögt tak och en kakelugn. Det bor en kvinna här och hon är min bästa vän. När 2010 gått och lagt sig och 2011 precis lärt sig gå runt månaden februari ska jag flytta hit. Det ska bli kul(t).

Helgen har varit otroligt lugn. Jag har varit på besök hos Daniel och Åsa där jag hann med både matlagning med huvudingrediens älg och sagoläsning med huvudingrediens Lilla och Stora indian.

Imorgon skall jag nyttja det av många bespottade SJs tjänster för att åter taga mig till Göteborg. På fredag småbörjar nämligen nästa mästerskap med genrep i Skövde och Örebro. Rådjursjakten i Oskarshamn får tyvärr skjutas på framtiden. Igen.

5 kommentarer:

Erik G sa...

Göteborg eller Malmö?

NickelKickel sa...

Fjärilsoskulden.

Anonym sa...

Supergoda middagen! Vi får hoppas du fäller mycket vilt i framtiden så vi kan köpa kött a la Nisse. Rufus tyckte i och för sig inte att vi skulle äta älg eftersom det var ett djur. Men vi får väl kalla det Nisses kött och gott va det! Tack så mycket och det ska bli roligt att ha dig här nere.
Kram Åsa S

Helena sa...

Skövde?!?!?! Får man besök då tro?

Erik G sa...

Mal-mö. Det var som fan. Trist. Blir det avslutningsbärs?