tisdag, november 16, 2010

Facit

Förlåt min inaktivitet. Jag har många saker i elden. Några järn bland annat. Vad är då svaret på bildgåtan?
Jo.


Klippet är lite kort men har via youtube nått ut till de stora skarorna. När den käre Nicklas lägger till ett T lite försen...t. Det han talar om i sin t-tapparmening är just bilden jag lade till i förrförra inlägget. Han får av Mikael Nylander den puck som var i spel när Gävles, och lite Ånges, stolthet gjorde sitt första poäng i National Hockey League. Det är den pucken som Nicklas, på min bild, håller i sin vänstra hand som är grundstenen till alla den komik som senare föddes i ett program kallat Lilla Sportspegeln. Allt gick alltså lite ut på att jag bara ville skryta lite. Jag var i omklädningsrummet när ögonblicket som skapade historia förflöt.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha! roligt!