onsdag, januari 25, 2012

Den dära Daniel

Han heter Daniel Nilsson och är min vän. När jag är hemma i Malmö händer det tämligen ofta att jag svänger förbi Daniel och Åsa. Vi har nämligen bott i hop under två OS och ibland blir sällskapssjukan för svår och då invarderar jag den stora lägenheten med de vita golven. Fast allt det där är bedrägeri. Det vet de båda föräldrarna också. Mina riktiga kompisar är Daniel och Åsas avkommor Rufus och Betty. Jag säger det inte högt men jag kommer egentligen för att leka gissa djur-leken.

Hur som helst har Daniel kommit på den fenomenala idén att göra kortare nomineringsintervjuer med några av sina vänner som i år blivit nominerade till det stora bildkalaset som hålls i Malmö i mars.

Nu är det min tur. Du läser här.

Min riktiga kompis och jag.

2 kommentarer:

Åsa Sjöström sa...

Hahaha, fint där.
Ja och frågar man Rufus är ju du hans bästa kompis:-)

Ses snart hoppas vi!

Daniel Nilsson sa...

Schysst polare. En rak höger mitt på kroken...