söndag, juli 29, 2012

Men ååå

Asfalten är kall och jag har missat bussen till skytteanläggningen. Tur då att min OS-rutin har gett mig lite spelrum. Jag hinner missa en buss och ändå vara på plats innan tävlingsstart även om det inte blir ultimat. Gårdagen bjöd på en relativt lugn kväll men likväl så var jag inte i säng förrän 01:30. Nu ska jag helt krasst utnyttja tiden på buss och busshållplats. Mycket arkivarbete ligger i datorn. Gäller att jobba undan tävlingarna så snabbt det går annars växer datorn snabbt igen av allmänna bilder på London tillsammans med detaljbilder på stavhopp. Visar lite bilder från igår. Simning, presskonferenser och en bombhund stod på schemat. Bland annat. Kvalet i damernas skeet börjar om 40 minuter. Jag hinner.

2 kommentarer:

KalleJ sa...

Tja. "Tuttblockar-bilden" är bäst hittills här!

NickelKickel sa...

Ja den är lite fin. Lite annorlunda.