onsdag, oktober 11, 2006

Oj oj oj

Jag vet. Jag bloggar lite för lite. Ingen uppkoppling hemma gör att det blir så. Men snart flyttar jag till Götet och lägenhet med uppkoppling! På måndag närmare bestämt. Ska bli kul. Lite pirrigt men kul. JAg har fått beställa de grejer jag vill ha. Välja och vraka. Frossa.

Hela veckan har varit så jävla smockad. Men jag tvingade mig till skogs. Kom hem med fem kilo kantareller. Lyckat. Dom torkar nu. Ska bli soppa sen. Eller sås. Eller mögel.
Jag har renoverat bil. Lackat spacklat och hållt på! Mina fingrar är alldeles svart. Olja går ganska lätt att tvätta bort men underredsmassa sitter som tapet på fingrarna. Bara bensin hjälper. Men jag har två stora sår på fingrarna så att tvätta dom med bensin känns inte aktuellt. Jag får se ut som en uteliggare ett tag helt enkelt.
När jag nu ikväll skulle boka besiktning fanns inga tider... Bara i Ånge. Så klockan 12:50 imorgon ska jag vara i Takidas hemort och besikta Svarta Pärlan.

Kvällens lista.
Boka besiktning
Betala böter
Betala in stryktipspengar
Skicka bilder till Expressen
Fakturera Expressen
Bränna två skivor med bilder
Inge mer

Jag lovar bättre bloggande nu. Och ocensureade arbetsplatsbeskrivningar. Jag är ju strax på ny arbetsplats. Där ingen läser min blogg.... Än.

Nickel Kickel morfars bästa jordfräsare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du hinner innan du flyttar så hänger jag gärna med å plockar svamp nån dag /André