lördag, januari 20, 2007

äntligen liksom

Äntligen snö. Skönt. Kändes som hemma i november. Knarrande blöt snö.
Innergården är alldeles vit. Igår var en rolig dag. Fick göra jobb med Jörne. Ett jobb aom tog lite tid. Som inte bara var skjuta och sticka. Skönt. Blev helt ok också. Sen fick jag biljetter i min mail. Aningen konstigt när jag inte hört om nån resa. I alla fall inte till Kairo som det stod... Men det visade sig i alla fall att jag ska dit. Leonard Moon ringde senare. Lanskamp Sverige-Egypten, med riktiga landslaget. Fotboll är kul. De ska bli kul. Siktar på att få ta Nord Irland borta också. Får se om jag lyckas...
Leonard undrade även om jag kunde fara till Glasgow. Jag kunde. Men när han sa vilket datum kunde jag inte längre. FinaElina fyller år då. Så de fick nån annan ta.

Och Sofinken. Det ser bra ut.

Inga kommentarer: