onsdag, augusti 19, 2009

Det kryper mot kväll

Solen sänker sig så sakt över Barcelona skuggorna blir långa och glasfasaden på byggnaden mittemot gnistrar i ilsket rödgult. Efter en förmiddag på stranden och allmänt gatlopp så har min hud hunnit bli både rödlätt, aningen sandig och den där klibbiga känslan som torkad svett ger är påtaglig. För bara någon minut sedan bestämdes att jag förlänger min vistelse. Torsdag byts mot Måndag.

Igår åt vi tapas. De små korvarna var godast. Orren envisades med att innan inmundigande alltid tappa sin föda i sitt knä. Onis vann tävlingen störst snus till tämligen låga odds och mitt bankkort gick ut i strejk.

Inte många timmar kvar nu.
Dusch, middag på Flincks hotell och sen iväg till Camp Nou. Detta blir en spännande kväll. Har ännu inte bestämt om jag ska köra remotekamera eller köra tre kameror i knäet. Vi får se.


1 kommentar:

Kapten sa...

Go remote! :D
Lycka te i kväll!