onsdag, april 04, 2007


Avspark igen. Denna gång för allsvenska och superettan. Fest på kvällen. Så klart. Riktigt god mat. Jag satt brevid Sladjan ocgh mittemot bajens nya tränare som för övrigt är från Nolby. Sladjan surrar, som det heter, ganska mycket.
Tillskillnad från Laul tyckte jag att Jörgen Mörnbäck var vansinnigt rolig. Leonard Moon vek sig av skratt och var, som Kapten Klänning skulle sagt, tämligen berusad. Jag med. Både vad det gällde vikningen och alkoholhalten.

Gled även fram till Lars Lagerbäck och slängde ut ett lokalpatriotiska bete. Lars nappade. Sen satt vi och surrade ett bra tag om både skog, Ånge och fotboll. MackansMedia dök också förbi och för att Lars verkligen skulle komma ihåg honom så presenterade han sig både en och två gånger. MM eller Järdler som jag också kallar honom skämdes lite när han kom på sig. Fast när insikten frälste MM så stod han redan med sina fingrar begravd i Lars Lagers stora, norrländska han för andra gången på en kvart...
Hur som helst så var det en bra knytakontakterfest. Jag inkasserade ett stort antal nya hejkompisar. Det är alltid bra.

Var ganska seg imorse. Men dagen rullade på ganska bra ändå.

Bilden är tagen av min blivande biladoptör (?). Ser arbetsställningen ergonomisk riktig ut?

2 kommentarer:

Anonym sa...

fler borde anta dina arbetsställningar, det är ju helt underbart att se dig jobba ibland. saknar det.

Anonym sa...

Vaddå (?). Jag kör som en gudinna och det vet du.