måndag, april 09, 2007

Jag är hemma nu och jag lever och man behöver inte åka till New York

Jag är hemma. Har varit aktiv. Finns så mycket jag måste hinna. Sova kan jag göra där det sociala nätet knappt existerar. Om jag skulle räkna mina koppar kaffe de senaste två dagarna så blir de många. Fler än mina tår. Förlåt alla som jag lovat.

Natten till idag tillbringades i sovsäck. Klockan 21:35 navigerade fem syskon och två kusiner till en tjärn med ett timrat vindskydd. MÅlet var Orrarnas årliga swingingparty. Kåta orrar i en sydnorrländsk skog. Vad mer kan man önska...

Natten var kall och stjärnklar. Det riktigt gnistrade från den stora himlen. Inkurade i sovsäckar sov vi. Klockan femish väckte Lavemange mig. Vi satt en lång stund och hörde hela tiden fåglarnas krogragg men såg ingneting. Men efter en mödosam ansmygning satt vi plötligt i ögat av denna storm av sex och erotik. Fåglarnas sex och erotik. Upplevelse.

Sen kom FinaElina och vi delade lite grejer och var allmänt överens. Kändes bra. På många sätt.

Kvällens aktivitet blev hagelskytte hos Ysta Schöns. Swingen fanns kvar. De rytmiska knallarna och den behagliga känslan när man med hjälp av tungmetall pulveriserar den lilla oranga tallriken. Det är så svart på vitt. Så defenetivt. Antingen lyckas man eller så inte. Inga gråzoner. Inget tolkande. Bara fakta. Antingen blir tallriken pulver eller så landar den oskadd i gräset/snön. Det omedelbara beskedet och omväxling förnöjer.

Lukten Hans smsade. Jag får inte bo på sunrosestreet i maj. Jag måste ut på jakt igen...
Åååååååååååååh.

1 kommentar:

Anonym sa...

lovat och lovat - du fick en kopp kaffe till i varje fall... :)