söndag, april 22, 2007

Flygbuss

Sitter på en flygbuss… Mellanlandning på Bromma, eller mellanlandning och mellanlandning… Fyra och en halvtimmes dötid är väl rätt ord. Ringde Hoffipoff som ska mötas upp på centralen. Så tiden blir ju inte helt bortkastad. Försökte även locka med Emmet Brown. Men han hade återigen sökt asyl i Skåne.
Umeå behandlade mig i alla fall väl. Två utgångar och återförening med Anoras. Jag behövde dock inte vara han medhjälpare. Jag tolkar det som ett tydligt avancemang i graderna.
Slampus har huserat mig i sin rymliga trea och Pjotr bjöd på kaffe i expressens lokaler. Pjotr har för övrigt tagit upp bloggandet. Tyvärr på en alldeles för officiell sida…
Helgens i särklass bästa onlajner levererades av umeås tränare Andrée. Under presskonferensen inför Arsenalmötet.

”I think that both teams are used to play a game with a lot of balls”
Arsenals kapten Jayne kvävde med ett storknande ljud ett gapskratt och bet sig sedan i läppen allt medans hon skiftade från gnistrande brittblek till kräftaktig brittröd.

Ett annat anonymt citat kom från trakterna kring Falköping under veckan som gått.

”Man känner ju sig som en gubbe när man skäms över att tycka att en femtonåring är het”

/OkäMMd

Fick sms av LuktenHans precis. Jag vägrar svara. Jag ogillar honom. Min gruvliga hämnd är smstystnad. Så kan han sitta där och i ovisshet stirra på sin mobil. Ett bra straff tycker jag. Inte mer än rätt att han får känna ovisshetens vingslag. Rätt åt honom. Och inte ska han få någån hej då tack för allt present heller. Eller kanske ett ägg. Ett ägg prydligt plantert på hans bil. Om han nu har nån.

NickelKickel.

Inga kommentarer: