onsdag, september 07, 2011

Punkt, avslut, början.

Jag flög i nästan 20 timmar igår. Anlände framåt natten till Sverige. Där fanns någon jag längtat väldigt mycket efter. Fast efter bara åtta timmar gav jag mig av igen. Jag har suttit och rensat i mina mappar. Arkiverat och planerat kommande resor. Holland och Spanien står på schemat. Men inte än. Jag sitter på ett X2000-tåg och reser mot den plats som jag sjunger om när jag filosoferar. Jag tackar er som följt mig under mästerskapet. Jag fick luft under fingrarna och tänkta korta inlägg blev långa. Tack för kommentarerna. Tack för besöken. Jag slog nytt rekord. Det är ju trevligt.

Nu stänger jag locket för ett tag. Jag tänker låta de mörkgröna skogarna sluka mig. Redan denna kväll ska Gårdtjärnsberget få sig ett besök.

3 kommentarer:

Alexander sa...

Tack! Bra och intressant bloggat. Ser fram emot nästa omgång.

Magnus sa...

Tack för rapporten från VM, fina bilder och rolig text.

NickelKickel sa...

Tack grabbar för att ni varit med!