söndag, september 18, 2011

Innan vi faller

Så var det dags. Igår gjorde jag säsongsdebut. Ishockeytänket borstades av och jag tog bilen till Ängelholm. Kom fram till arenan och insåg att jag glömt min hjälm. Fick enligt de reglemente som infördes efter denna händelse stå på läktaren. Det funkar ändå okej. Innan nedsläpp hölls en tyst minut. Stefan Liv hedrades. Det var fint men självklart var det någon fyllbult i sponsorbaren som inte riktigt greppade läget. Trist. Ännu tristare att något annat ljushuvud såg som sin uppgift att skrika "HÅLL KÄFTEN" från andra sidan arenan.



Denna dag ska jag ägna åt fotboll. Malmö FF möter Trelleborg. Tack och lov slipper jag pressrummet utan tak. Imorgon åker jag till Spanien. Glenn, jag och Sebban. Det ska bli kul. Mycket tågande men kul.

Inga kommentarer: