onsdag, februari 03, 2010

Vancouver väntar

Jag börjar få OS-känsla. Snön har vräkt ner och natten till idag fick jag sova hos MackanMedia. Min bil tog sig inte ur sin parkering. Enda sättet var att backa ut. Men 65 centimeter bakom min bil stod en silverglimrande BMW. Kändes inte aktuellt att chansa, repa och eventuellt få något kriminellt gäng efter sig. Därför blev det en natt i skuggan av NHL 10.

Snön skänker förutom mina tummar smärta även lite känsla av vad som komma skall. OS it is. Snart snart. Först ska jag bara, ska bara, ska bara.

Igår var jag på friidrott. På något sätt fick jag även lite känsla av olympiska spel där också. Kanske för att min rullväskas hjul snöade igen på vägen dit.

Torsdag och fredag blir det nu högeffektivt jobbande. Saker skall köpas, packas och kommas ihåg.




Inga kommentarer: